Відправити замовлення AVON

Відправити замовлення AVON

Зробити замовлення можуть представники компанії AVON та звичайні клієнти. Якщо ви клієнт, то можна не заповнювати анкету.

Але чому все-таки вигідно пройти швидку реєстрацію? Після неї ви зможете замовляти товари зі знижками до 30% тільки для себе або навіть отримувати дохід за допомогою AVON.

Якщо ж ви вирішили купити продукти за цінами з поточного каталогу, це можна зробити в два етапи:

  1. вибрати продукт, записати його код і сторінку, де він розміщений (в форматі 55876 бальзам, сторінка 26);
  2. відправити дані товару консультанту AVON, а також вказати прізвище, ім'я, номер телефону і дати відповіді на додаткові питання, якщо вони виникли.

Після цього вам зателефонує представник, щоб уточнити деталі замовлення.

Розміщення замовлення в AVON через особистий кабінет представника

Зареєстровані користувачі можуть зробити замовлення через комп'ютер або телефон. Оформити замовлення просто:

  1. потрібно увійти в особистий кабінет, для цього натисніть тут (логін і пароль приходять по SMS після реєстрації);
  2. зайти на вкладку «Замовити» / "Замовити";
  3. заповнити форму замовлення (стежте за кількістю одиниць, також кількістю каталогів, наявністю товару на складі і перевірте деталі доставки);
  4. відправити замовлення.

Відеоінструкція по створенню і відправці замовлення через інтернет

Sms-замовлення Ейвон

Ще один спосіб замовити товар - через SMS за номером 4111. У повідомленні необхідно перерахувати: тип замовлення, номер кампанії, особовий рахунок, кількість клієнтів, код товару, кількість (все через пробіл).

SMS буде виглядати приблизно так: ZE / ZR 11 16567 12 55876 1 55878 4.

Де ZE / ZR - замовлення експрес або регулярний
11 - номер Кампанії
16567 - особовий рахунок
12 - кількість клієнтів, які замовили продукцію
55876 - код товару
1 - кількість товару
55878 - код товару
4 - кількість